Home>

Aktualności

Aktualności

Płatności kartą za granicą !!!

Płatności kartą za granicą

Wybierasz się w podróż zagraniczną pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę płatniczą.

W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portali, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.

Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).

Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.

Gdy zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel. : +48 86 215 50 00.

Uwaga na oszustów podszywających się pod pracowników naszego Banku!

Zidentyfikowaliśmy próby podszywania się przez oszustów pod pracowników naszego Banku. Oszuści dzwonią z rożnych numerów. Na Twoim telefonie może wyświetlić się nawet numer naszego Banku.

Oszuści informują o rzekomo podejrzanej transakcji i próbują wyłudzić dane poufne lub namawiają do zainstalowania oprogramowania, które umożliwia zdalny dostępu do komputera.

Pamiętaj:

  • Pracownicy Banku nigdy nie proszą o podanie hasła do bankowości elektronicznej oraz kodów autoryzacyjnych;
  • Nie podawaj danych poufnych odnośnie Twojej karty czy dostępu do bankowości internetowej.
  • Nie podawaj przez telefon kodów z SMS-ów autoryzacyjnych.
  • Nigdy nie instaluj dodatkowego oprogramowania na prośbę osoby dzwoniącej.
  • Zwróć uwagę na akcent dzwoniącego, czy używane słowa np. konto zamiast rachunek.
  • Zachowaj zdrowy rozsądek. Nie działaj pod presją czasu. Chroń swoje dane!
  • Jeśli masz jakiekolwiek wątpliwości z kim rozmawiasz, rozłącz się, odczekaj minimum 30 sekund i samodzielnie skontaktuj się z Twoim Bankiem. Koniecznie wybierz oficjalny numer na klawiaturze numerycznej, nie oddzwaniaj z listy połączeń, które wyświetlają się na telefonie.
  • Bądź ostrożny! A jeśli podałeś poufne dane skontaktuj się z  Bankiem.
  • Wszelkie informacje dostępne są w poniższym komunikacie :

Szanowny Kliencie istnieje możliwość zawarcia ubezpieczenia w siedzibie Banku.

Szanowny Kliencie !!!

wychodząc naprzeciw Państwa oczekiwaniom wprowadziliśmy możliwość zawarcia ubezpieczenia w siedzibie Banku.

Zakres dostępnych ofert został dobrany specjalnie pod kątem potrzeb ubezpieczeniowych Klientów naszego Banku i obejmuje:

- ubezpieczenia kredytobiorców na życie do kredytu gotówkowego lub hipotecznego;

- ubezpieczenia komunikacyjne OC/AC, NNW oraz assistance;

- oraz pełen zakres ryzyk w ubezpieczeniach mieszkania, domu lub domu w budowie.

Serdecznie zapraszamy.

Uwaga Klienci już od 1 marca w ofercie nowy kredyt promocyjny !!!

PROMOCYJNY  KREDYT  WIOSENNY

"800 +" od stycznia bez dodatkowych wniosków

800+ od stycznia 2024 r. bez dodatkowych wniosków
Od 1 stycznia 2024 r. kwota świadczenia wychowawczego zostanie podniesiona z 500 do 800 zł.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych, który wypłaca to świadczenie, sam zmieni jego wysokość. Dlatego
nie trzeba składać dodatkowego wniosku.
Wypłaty świadczeń w nowej wysokości będą realizowane od stycznia 2024 r.
ZUS poinformuje o nowej wysokości świadczenia do wypłaty na Platformie Usług Elektronicznych
(PUE) ZUS. Więcej informacji na www.zus.pl (https://www.zus.pl/-/800-od-stycznia-2024-r.-bez-
dodatkowych-wniosk%C3%B3w?redirect=%2F).

UWAGA KLIENCI ZMIANY DOTYCZĄCE 3DS I TRANSAKCJI NISKOKWOTOWYCH !!!

Zmiany dotyczące 3DS i transakcji niskokwotowych.