Aktualności
Uwaga na oszustów wyłudzających dane
Uwaga na oszustów podszywających się pod Bank
Uwaga Klienci od 17 lipca 2024 r. udostępniamy nową funkcjonalność w portalu Kartosfera.
Od 17 lipca 2024 roku udostępniamy nową funkcjonalność w portalu Kartosfeta jest to funkcjonalność samodzielnego włączania/wyłączania uwierzytelnienia 3D Secure.
Szanowni Klienci zapraszamy do korzystania z nowego bankomatu oraz wpłatomatu w siedzibie Banku Spółdzielczego w Bystrej
Weryfikacja numeru PESEL
Zgodnie z Ustawą z dnia 7 lipca 2023 r. o zmianie niektórych ustaw w celu ograniczania niektórych skutków kradzieży tożsamości – od 1 czerwca b.r. mamy obowiązek zweryfikować, czy Twój PESEL jest zastrzeżony.
Płatności kartą za granicą !!!
Płatności kartą za granicą
Wybierasz się w podróż zagraniczną pamiętaj koniecznie o zabraniu ze sobą karty płatniczej. Jeśli używasz tej w telefonie lub zegarku, weź również kartę płatniczą.
W niektórych rejonach świata mogą występować problemy z realizacją płatności przy użyciu cyfrowych portali, takich jak Google Pay, Apple Pay, Garmin Pay, Swatch Pay, itp. Tam lepiej sprawdzi się karta fizyczna-plastikowa lub gotówka.
Jeśli w podróży Twoja płatność telefonem lub zegarkiem nie przejdzie (zostanie odrzucona), ponów transakcję i użyj plastikowej karty. Najlepiej włóż kartę do czytnika terminala płatniczego albo bankomatu i zatwierdź kodem PIN. Nie wszędzie terminale płatnicze mają funkcję płatności zbliżeniowych (ang. contactless).
Przed wyjazdem zagranicznym, zwłaszcza jeśli wybierasz się w egzotyczny rejon, skontaktuj się z infolinią lub placówką naszego banku i zgłoś nam miejsce Twojej podróży. W ten sposób zapobiegniesz automatycznej blokadzie karty przez system, który chroni przed transakcjami fraudowymi.
Gdy zgubisz kartę lub będziesz mieć jakikolwiek problem z płatnością kartą, skontaktuj się z infolinią Grupy BPS czynną 24h/7 tel. : +48 86 215 50 00.